Sayfalar

5 Temmuz 2013 Cuma

Antalya Şemsiyeli Sokak

Güzel şehir Antalya. Doğasıyla, kültürüyle, insanıyla bol çeşnili bir kent.
Geçen gün eşimle çarşıda gezerken harika bir manzarayla karşılaştık. İki bina arasına asılmış yüzlerce şemsiye. Derecelerin 40-45i bulduğu şu günlerde çok iyi geldi bu yaratıcı görüntü. Dönerciler çarşısının bulunduğu sokağa tam 600 şemsiye asılmış. Büyükşehir Belediye başkanının yaptırdığı bu sokak herkesin dilinde şuan. Turistlerin de çok ilgisini çeken bu sokağa bizde bayıldık ve bol bol resimledik. Bende sizlerle paylaşmak istedim. Antalyadan herkese kucak dolusu sevgiler...










5 yorum :

  1. bende bayıldım bu görüntülere.bu hafta oraya gideğiz ihtimal.gidersek mutlaka gidip bakacağım:)

    YanıtlaSil
  2. ne hoş ne yaratıcı olmuş bayıldım keşke bizimde yolumuz düşse oralara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah gelir sizde görürsünüz bende görme imkanı olmayanlar için paylaşmak istedim sevgiler...

      Sil
  3. Merhaba!Ben de Manavgat'lı olup İstanbul'da oturan biri olarak, harika bir sokak,şaşırdım açıkçası.Hoşça kalın.

    YanıtlaSil