Sayfalar

25 Şubat 2014 Salı

...İğne Oyalı Tepsi...


...Günaydınlar...
Dünden beri pek keyfim yok. Boğaz ağrısıyla başlayıp sonrasında baş ağrısı ve halsizlikle sonuçlanan bir akşam geçirdim. Sabah kalktığımda da başım çatlıycak gibi ağrıyordu ve hala ağrıyor. Dünde kendimce karışımlar yapıp kaynattım içtim. Neyse geçer herhalde uzatmıycam hastalık mevzusunu...


Annemde el işlerinin her türlüsüyle ilgilendiği için bazen ikimiz kafa kafaya verip birşeyler üretiyoruz.Zaten yakın tarihte annemin yaptıklarınıda bloğumda paylaşmayı düşünüyorum.Bu tepsinin formu çok hoşuma gittiği için 3 tane almıştım.Ne yapsam ne yapsam derken. Bu iğne oyalı tepsi ortaya çıktı. Hali hazırda yapılmış olan iğne oyasını boyamış olduğum tepsime yapıştırıp üstünede 100 kat vernik yaptım. İğne oyası kabarır mı diye tasalansamda çok şükür birşey olmadı. Şık bir tepsi oldu diye düşünüyorum.



Güzel bir hafta sizinle olsun 
...Sevgiler...

30 yorum :

  1. Bence de şık olmuş, ellerine fikrine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Oldukça güzel ve sıradışı diye düşünüyorum kendi adıma...Emeğine sağlık,anneciğinin emeklerini görmeyi de bekliyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok çok geçmiş olsun..Bol bol sıcak bir şeyler içmeyi ihmal etme...

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun. Tepsi nefis olmuş, el emeklerinin bu şekilde değerlendirilmesine bayılıyorum, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Canım farklı hoş bir tepsi olmuş.Aynı durumdayız canım.Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle geçmiş olsun canım. Aman dikkat et kendine.
    Sonrada hem anneciğinin hemde senin ellerine sağlık tepsi harika olmuş.. ama gerçekten 100 kat mı sürdün verniği ????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulaycim Teşekkürler bugun daha iyiyim cok şükür.
      yok vernigi 100 kat surmedim adi oyle vernik uygulandiktan sonra 100 kat vernik yapilmis gibi oluyor o yuzden oyle demişler ;)

      Sil
  7. Çok değişik ve güzel bir tepsi çıkmış ortaya, eline sağlık :)
    Bu arada geçmiş olsun, umarım çabucak iyileşirsin, sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili hulya
      ot ice ice bugun daha iyiyim sevgiler canim

      Sil
  8. Alışılmışın dışında çok farklı ve güzel olmuş ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farkli birseyler denemek istedim neyseki sonuc kotu olmadı teşekkürler mehtap hanim...

      Sil
  9. nasıl güzel birşey olmuş öyle, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. geçmiş olsun kuzum bu baş ağrısı bugün benide yokladı ve hala bende :)umarım tez elden gider.tepsiye yine hayran kaldım.iğne oyası zaten çok zarif boyamada kullanınca ayrı bir güzel ve şık olmuş.ellerine sağlık.anneciğinede selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunay ablacim sanada cok gecmisler olsun guzel yorumun icin tesekkürler..

      Sil
  11. geçmiş olsun.. hastalık uzak dursun... iki ayrı elişini birleştirip kullanmak çok iyi bir fikir olmuş , çok da güzel olmuş emeğine sağlık .. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili esra cok tesekkurler evet uyum guzel oldu sevgiler canım

      Sil
  12. Ellerine sağlık,çok güzel olmuş.Çok geçmiş olsun bu arada:(

    YanıtlaSil
  13. Bence çok güzel bir çalışma olmuş, elinize sağlık. Anneler ve kızları bazen öyle kafa kafaya çok çok enteresan fikirler üretebiliyorlar. Çok hoş olmuş, elinize sağlık. Bu arada biraz daha iyi olmanızı dilerim, hemen hemen aynı durumdayız diyebilirim. Kış bitiyor hiç hastalanmadım demiştim ki, yakalandım boğazlarım fena;)). Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizede buyuk geçmiş olsun.herkes dokuluyor bu ara hastaliktan.guzel yorumunuz icin cok tesekkurler..

      Sil
  14. ellerinize sağlık çok güzel bir çalışma olmuş ahşap tepside iğne oyası kullanmanız iyi fikir çok beğendim sağlıklı günler selamlar....

    YanıtlaSil
  15. hem şık, hem de ne kadar kıymetli bir tepsi olmuş. içinde kullanılan iğne oyalı örtüden dolayı, üstüne bir de el emeğiniz. paha biçilmez...
    elinize, emeğinize, zevkinize sağlık:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim
      Igne oyasi gercekten tepsiye ayri bir gorunum kazandirdi.bu kadar yakisacagini bende dusunmemistim.
      sevgiler...

      Sil