Sayfalar

15 Ağustos 2013 Perşembe

Makrome Damacana Örtüsü..

Herkese Merhaba;
Bayram tatili dönüşü yayınımı ilk defa denediğim bir el işi ile yapayım istedim. Makrome çok aşina olduğum birşey değildi. Taa ki bir yakınımızın Safranbolu'dan getirdiği bu damacana örtüsüne kadar.İlk gördüğümde hayatta yapamam diye düşünmüştüm. Sağolsun annemin de yardımlarıyla makromeyi öğrendim sayılır. Esasında damacanalara örtü örtme gibi bi adetim yoktu hatta hiç hoşuma da gitmezdi. Ama bu kendir ipinden yapılan örtü çok hoşuma gitti. Sanırım boncukların cazibesine kapıldım :) Bide diğerlerine göre daha dekoratif duruyor bana göre. Makrome yapanlara muhtemelen kolay gelir. Elim ilk örtüde ağırdı ama şimdi parmaklarım uçar gibi yapıyorum. Yapımında ortalama 500e yakın boncuk gidiyor. Kimse inanmıyor...:) Oturup sayanlar bile var. Şimdiden müşterilerim çıktı. Umarım geriside gelir. Çok ama çok sıcak bir Antalya akşamından sevgiler...
















8 yorum :

  1. boncuklar çok güzel bide kendirle çok yakışmış elinize sağlık handan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bayıldım kendir ve boncuk uyumuna teşekkürler handan sevgiler...

      Sil
  2. Wow I like it!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much for your comment Marcela, i visited your blog too, it's very pleasant. I added your blog to my list, see you soon.

      Sil
    2. Thank you for your visit! I follow you!!!
      Have a wonderful weekend!!!:)))

      Sil
  3. ah!ne şeker bişey olmuş,eline sağlık

    YanıtlaSil