Sayfalar

21 Ağustos 2013 Çarşamba

Cheers!!!...(Okey Kutusu)

Merhaba...:)
Bugün sizlerle yaptığım okey kutusunu paylaşmak istedim. Bu tarz da özellikle de içi dar olan kutu ve benzeri objeleri boyamayı çok sevdiğimi söyleyemiycem. Çünki boyarken biraz sıkıntı olabiliyor. Ama bittiğinde harika görünüyorlar. Nasıl yaptığıma gelince...
Malum bordo ve altın rengi vazgeçilmezim. Peçetenin desenleriyle de uyumlu olduğu için bu renkleri tercih ettim. Üstünü ve içini taffy ile kenar kısımlarıyla köşeleri ise altın rengiyle boyadım. Boya işlemini tamamladıktan ve kutu iyice kuruduktan sonra seçtiğim peçetemi objeye yapıştırdım. Kutunun üst tarafı uzun olduğu için 2.peçeteyi kullanarak devamıymış görüntüsü yakalamaya çalıştım. Altın rengine boyadığım alt kısmı bordo ile boya çatlatma yaparken üst tarafına da yine çatlatma tekniğini uyguladım. Bazen hava şartlarından dolayı iyi çatlamıyor ama bu sefer güzel oldu diye düşünüyorum. Üst tarafına boya ile biraz tamamlamalar yaptım. İyice kuruduktan sonra vernikledim.
Ve sonuç... 






14 yorum :

  1. Çoook şık olmuş.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Peçete deseni de çok güzel. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. İnsanın okey oynayası geliyor, ellerinize sağlık gerçekten çok neşeli:)

    YanıtlaSil
  4. çok şık olmuş canım.ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  5. Canım harika bir çalışma olmuş . Dekupaj resmine bayıldım. Bende de peçetesi var bu resmin. Ama nereye uygularım bilememiştim. Emeğine sağlık . Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. enfes bir boyama olmuş.ellerinize sağlık.üzerindeki resimde çok keyifli.güle güle kullanın.sevgiler..

    YanıtlaSil