Sayfalar

28 Ocak 2015 Çarşamba

..."My name is Earl"...

"My name is Earl" dizisini yıllar önce cnbc-e kanalında yayınlanırken birkaç kere izlemiştim.En başından beri takip etmediğim için çok anlam verememiştim.Sonrasında da izlemedim zaten.
Aklımda yer etmiş demek ki yıllar sonra eşime gel 1-2 bölüm izleyelim dedim.İkimizin de çok hoşuna gitti.Eşim kızdı hatta daha önce niye söylemedin diye...:)


...Konusu...
 Hayatında kimseye yararı dokunmamış Earl, bir gün kazı-kazan kartından 100.000 dolar kazanır. Ancak ödülü kazandıktan hemen sonra, daha parayı alamadan trafik kazası geçirmesi ve bu sırada da kazı-kazan kartını kaybetmesi yaşamını Karma (Türk versiyonu Ne ekersen onu biçersin.olan, Hinduizm, Budizm gibi dinlerde kabul gören bir felsefedir) felsefesine göre düzenlemesine neden olur. Bir liste oluşturur. Bu listeye de hayatında kötülük yaptığı tüm insanların adlarını ve onlara kötülük olarak ne yaptığını yazar ve bu listedeki kişiler onu affettikçe isimlerini silerek listeyi temizlemeye çalışmaktadır. Dizide Earl'ün bunu yaparken başından geçen olaylar anlatmaktadır.
Earl'e erkek kardeşi Randy, Meksikalı otel hizmetçisi Catalina yardımcı olmaktadır. Onların yardımı ile Earl hayatı boyunca yaptığı yanlışları düzeltmektedir. Ancak eski karısı Joy onu engellemekte ve ikramiyeyi ele geçirmeye çalışmaktadır.


 Zeka açısından arkadaşlarından pek şanslı görünmeyen Earl buna rağmen alışılmadık bir başarı yakalar. Tıpkı adını taşıyan ve dört sezondur süren dizisi gibi Earl’ün de özgün bir tarzı vardır.


 My Name Is Earl komedisi bugüne kadar bir Halkın Seçimi Ödülü, iki Televizyon Eleştirmenleri Ödülü, En İyi Komedi Grup Performansı dalında bir Sinema Oyuncuları Derneği Ödülü ve senaryo, yönetmenlik ve montaj dallarında Emmy ödülleri kazandı.


Keyifle izlenilebilecek bir amerikan komedisi.Konusunun farklı olması ve işleyişi gerçekten yaratıcı.Benden söylemesi...:)
...Sevgiler...

6 yorum :

  1. Eveeettt! Ben çok severek izlerdim! ne güzel bir hatırlatma oldu böyle :)
    İnternetten mi izliyorsunuz yoksa yeniden yayınlanmaya mı başladı bir yerlerde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben internetten izledim şuan yayınlanmıyor zaten.Ama yayınlansa ne iyi olur dimi?
      Sevglier...

      Sil
  2. Ben de çok severek izlerdim ilk sezon çok güzeldi, ama ikinci sezondan sonra koptum diziden :) Ayyy eskilere gittim, geldim :)

    YanıtlaSil
  3. Gecen yıl bakıyordum ve hoşumada gidiyordu ama bu yıl bende koptum

    YanıtlaSil
  4. bende adını duydum ama hiç izlemedim. Şimdi attım hafızaya :)

    YanıtlaSil
  5. Ay evet ya süperdir Earl...

    YanıtlaSil