Sayfalar

5 Ocak 2015 Pazartesi

...Mozaik Ayna...

Yılın ilk yazısıyla herkese merhaba!
Geçen sene çok temennide bulunmuştum 2014 şöyle olsun 2014 böyle olsun diye. Hatta sayfamda paylaşmıştım. Bu sene öyle şeyler yazmadım niye derseniz açıkçası kendi adıma bu sene çok iyi geçti diyemem. Çok şükür sağlığım yerinde en önemlisi o tabi. Ankaraya ailemin yanını geldim o yüzden bir sevinç yaşadım ama onun dışında pek birşey diyemiycem. Daha iyi yıllarım olmuştu. Umarım bu sene geçtiğimiz seneyi aratmaz.


Gelelim yaptığım aynama. Bu teknikle önceden resim çerçevesi yapmıştım. Blogumu takip edenler hatırlar. Dekupaj deseni mozaik görünümlü olduğu için banyoya gider mi diye tereddüt de kalmıştım. Dedim yapayım olmadı asacak bir yer bulunur nasılsa. Ayna büyük olduğundan yapımı biraz uzun sürsede sonuç güzel oldu. Yani bunu ben  değil gelen misafirlerim söylüyor.:)


Buda aynı tekniğin salon versiyonu. Bunu da çok sevdiğimiz bir komşumuz yaptı. Benim çerçeveleri görüp çok beğenmişti. Kendiside salonuna ayna yapmak istedi.Bende blogumda yayınlayım dedim. Her ikiside hoş oldu diye düşünüyorum.



...Herkese güzel bir hafta diliyorum...

7 yorum :

  1. Umarım çok çok güzel bir yıl olsun, geçen yılı unuttursun, neşesiyle, kahkahalarıyla..

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş, çok beğendim :))
    Umarım 2015 sana dilediğin herşeyi verir :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülya hanım çok teşekkür ederim hepimiz için güzel bir yıl diliyorum...

      Sil
  3. Ne hoş ne şık aynalar olmuş.Mozaiği neylr yaptınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dekupaj kağıdı benzeri mozaik kağıtları var hazır satılıyor.Onları tek tek keserek uygulanıyor....

      Sil
  4. Mükemmel bir çalışma olmuş bayıldımm :) bende birkaç ayna geridönüşümü çalışmıştım dogrusu ama senin bu çalışman harika olmus. Bir emeklinin calısmalarını görmek istersen banada beklerim

    YanıtlaSil