Sayfalar

8 Eylül 2013 Pazar

İlk mimim◕‿◕

Blog arkadaşım sevgili gügüyle herşey beni mimlemiş. Haydi cevaplayayım o zaman..:)

1-Hayatınızda mucize olarak nitelendirdiğiniz bir olay yaşadınız mı?

 Annem doğum yaptıktan sonra hemşire beni sebebini anlamadıkları bir sebeble buz gibi suyla yıkamış ve sonrasında bende 1000 bebekte 1 görülen süt alerjisi başlamış. Doğduğum yıl itibariyle ve o zamanki tedavilerin şimdiki gibi olmaması nedeniyle hayata  o dönem tutunmam bir muziceymiş bunu ben değil doktorlar söylemiş..:)

2-Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?

 Şuanda eşimle ev almak istiyoruz.

3-Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?

O yıl moda olan herkesin üstünde görmekten bıktığımız şeyleri giymekten hoşlanmam.

4-Nefret ettiğiniz huylar veya insanlar?

Saygısız, insanın lafını kesen, açık sözlülükle patavatsızlığı birbirinden ayıramayan, ukala, hep ben hep ben diyen tipler...

5-Sizi en net tanımlayan kelime?

 Neşeli...:)

6-Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız?

 Türkiye...

7-Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?

 Hobiler, film-dizi, kitap...

8-Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "Hayır!!!" cevabı alırsanız ne yaparsınız?

 Böyle dengesiz bir davranışta bulunabilicek kapasiteye sahip bir adamla evlenmezdim zaten...

9-İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?

 Her ikiside...

10-Aklınıza gelen ilk İngilizce kelime?

Sugar...

11-İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?

Bety...

Bende takip ettiğim birkaç kişiyi mimledim.Cevap verirlerse mutlu olurum. Tabi ki herkes cevap verebilir.Sevgiler...

4 yorum :

  1. Canim cok tesekkürler cevapladigin ellerine saglik keyifle okudum sevgiler♥

    YanıtlaSil
  2. keyifle okudum cevaplarını.ve ayrıca mim için teşekkür ederim.gügüyle herşey aynı mimle mimlemiş beni biraz evvel yazdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek ki aynı zamanda mimlemişiz..:) hemen okuyorum sevgiler...

      Sil