Sayfalar

16 Eylül 2013 Pazartesi

Patchwork Çerçeve...

Ne zamandır yayınlamak istediğim bir çerçeveydi. Bugüne kısmetmiş..:) 
Kurs zamanı hocamız sergi için birkaç arkadaşa bu tekniği göstermişti. Bende kurs dönemi yapmak istemiştim fakat elimde farklı işlerim olduğu için buna sıra gelmemişti. Malum alışverişler ve ordan burdan toplayarak edindiğim peçetelerimden çeşni yaparak bu çerçeveleri hayata geçirdim. Birbirine orantılı olarak yapıştırmak biraz zor olabiliyor ama sonuç şahane oluyor. Birde rengarenk olduğu için ne tarz ve ne renk resim koyarsanız koyun çerçeveye çok yakışıyor...
⊱✿ Herkese güzel haftalar ✿⊰






22 yorum :

  1. Çok beğendim, elinize sağlık harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Harika,bayildim..ellerinize saglik.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Zor bir işi çok güzel başarmıssınız,çok beğendim ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yapımı biraz zaman alan bir çerçeve oldu teşekkür ederim mehtap hanım sevgiler...

      Sil
  4. Canim bunlar cok güzeller ellerine saglik muhtesem olmus:)sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim sevgiler...

      Sil
    2. Çok hoş olmuş gerçekten ama birşey sorsam bana yardımcı olabilir misiniz blogumu yeni açtım nasıl kullanılır hiç bilemiyorum acaba nasıl kullanacağım konusunda yardım ederseniz sevinirim.Teşekkürler

      Sil
  5. Gerçekten zahmetli bir işmiş ama altından çok güzel kalkmışsın. Boş bile güzel duruyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle boş bile güzel duruyor çok teşekkürler sevgiler...

      Sil
  6. Güzelliklerine baka baka gezerken burada kaldım işte...
    Önce patchwork desenli peçete zannettim, ama değilmiiiiş :)
    Zor ama çok güzel bir uygulama, emeğine sağlııık :)
    Face de paylaştım haberin olaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler banu hanım.Çoğu kişi öyle zannediyor anlatınca anlıyorlar.sevgiler....

      Sil
  7. Harika olmuşlar. Bunu, boyama üzerine stencılla uygulayan bir arkadaşım olmuştu ama peçeteye bayıldım. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş emeğinize ve elinize sağlık bayıldım

    YanıtlaSil
  9. bayıldım buna gercekten
    ellerınıze sağlık bu fıkrı bende uygulamaya calısacağım

    YanıtlaSil
  10. gerçekten çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)
    ben bişey sormak istiyorum. . . peçete yerine dekupaj kağıtlarındanda aynı şekildemi yapılıyor yoksa bu şekilde yamalı dekupaj kağıtları varmı ?

    YanıtlaSil