Sayfalar

13 Ağustos 2014 Çarşamba

Nasıl anlatsam... Nerden başlasam...

Öncelikle umarım herkes iyidir ve her şey yolundadır.
Beni sorarsanız...
Son yayınıma baktım da ohoooo iyi tembellik yapmışım.İnsan yazmaya yazmaya alışkanlık yapıyor sanırım. Şuan ciddi anlamda kelimeleri seçerken zorluk çekiyorum.
Hmmm peki ben ne yaptım?


Malumunuz tayinimiz Ankaraya çıktı ve ev bulma telaşına düştük.Bu arada ben sınav hazırlıkları içindeyim falan fişman. Koca Ankarada insan ev bulamaz mı? Bulamadık!
Ya evler çok dökük ya uzak ya pahalı ya şu ya bu.Bide üstüne tam tayin dönemi olunca bizim ev bulma serüvenimiz 8-9 günü buldu. Bulduk boyasıydı tadilatıydı derken epey zaman geçti. Hadi bu seferde Antalyadan eşyalar gelcek onun telaşı başladı. Yaklaşık 2-3 haftalık internetsiz bir yaşamdan sonra çok şükür yerleştik hayatımızı düzene soktuk. Ama çok sıkıldık ve bunaldık bu süreçte...


İşlerimizi yoluna koyduktan sonra hem tatil amaçlı hemde annemleri ziyaret için bayramda annemlerin yazlığa gittik.İyi geldi ofumuzu attık biraz. Ablamlar da ordaydı ailecek güzel vakti geçirdik.


Ev yerleştirme öncesi fırsat buldukça bişeyler boyamaya çalıştım.Buda onlardan biri.Bu kek fanusunu kendime yaptım.Hediye ettiğim ve isteyenlere verdiğim için elimde pek birşey kalmıyor.Önceki yaptığım kek fanusum da burda bakmak isteyenlere...


İnşallah artık daha sık buralarda olurum.Malum bir buradayım sonra uzun süre yok oluyorum.Bazen istek dışı bazen tembellikten.
Herkese güzel günler diliyorum.

13 yorum :

  1. Bayıldım ben bu fanusa, ellerine sağlık. Taşınmak zor, ama atlatmışsınız zorlukları üzerine de bir küçük dinlence olmuş bayram tatili. Umarım yeni yaşamınıza ailece çabuk alışırsınız. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla aynen taşınmaktan çok ev bulma arayışı bizi çok yordu.Neyse geçti gitti teşekkürler sevgili esra...

      Sil
  2. Bu dönem her birimiz bu tarz sebeplerden dolayı bloglarımızdan biraz uzak kaldık galiba.İşlerinizin yoluna girmesine sevindim güle,güle oturun.Fanus harika olmuş,ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mehtap hanım güzel yorumunuz için sevgiler...

      Sil
  3. Ankara ya hoşgeldiniz o zaman...Kek fanusunuzu da güle güle kullanın sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. hadi bakalım hayırlı olsun yeni eviniz yeni hayatınız...

    YanıtlaSil
  5. Epey yorucu olmuş ama atlatmışsınız, güle güle oturun artık yeni evinizde :))
    Faunus muhteşem olmuş, ellerine sağlık, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  6. Hoş geldin başkente!
    bu kek fanusu çok şirin olmuş bende deneyeceğim bi ara,
    sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  7. nihayet şükür kavuşturana.yeni evde güle güle mutlulukla sağlıkla oturun inşallah canımcım.

    YanıtlaSil