Sayfalar

13 Ocak 2013 Pazar

Stencil Tepsi

Yaptığım çalışmalarımda stencil kullanmayı çok seviyorum. Bu tepsiyi hediye olarak ev sahibime götürmüştüm.

Öncelikli olarak yapımı çok kolay olan tepsimizin tamamını "Linen" rengi akrilik "Folkart" boya ile boyuyoruz. Tepsimiz kuruduktan sonra üzerine ise Craftsy "Koyu Kahve" rengini kısa saplı stencil fırçası ile uygulayarak stencil işlemini tamamlıyoruz. Ayrıca tepsinin kenarlarını yaldız rengi ile boyayarak daha hareketli bir görünüm elde etmeye çalıştım. Siz ekstra olarak peçete ya da dekupajda uygulayabilirsiniz. Ama ben bu halini sevdim:)


Ve sonuç...





3 yorum :

  1. Çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.hayırlı olsun bloğunuz bu arada.ben de beklerim : )http://feyzanincicileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. feyza; yorumların için tek tek teşekkur ederim faydalı olabildiysem ne mutlu, blogunu ziyaret edicem...sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Benim çook sevdiğim stencilimi burda görmek ne güzel, tepsiye de çok yakışmış. Ellerine sağlık :)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil