Sayfalar

24 Şubat 2013 Pazar

...Cupcake'li Cam Kavanozlar...

...Herkese Merhaba...
Sevgili ablama yaptığım ilk cam kavonoz takımım. Teknik hem çok kolay hemde çok zevkli. Eminim sizde yaparken çok zevk alıcaksınız. Yapımına gelince...
İlk olarak kavanozları FolkArt enamels whicker white ponpon fırça ile tamponlayarak boyuyoruz (ben üç kat boyadım). Daha sonra resme uygun yeşil, kırmızı ve metalik altın renklerini diş fırçası yardımıyla kavanozun üzerine püskürtme yaptım. İlk kırmızı, sonra yeşil ve altın rengi... 
Sonrasında çoğalttığım resimlerden (her birinden ikişer tane) ilkini kavanozun üzerine yapıştırdım. Yapıştırdığım resmin üstüne kabartma yapacağım parçaları uygun şekilde kesip hamurlar kenarlardan taşmayacak şekilde kretuar yardımıyla kesip resmin üzerine yapıştırdım. En son olarak resmin üzerini vernikledim. Dilerseniz kavanozun kapak kısmına çeşitli desenlerde kurdeleler takabilirsiniz. Gerçekten çok şık duruyor.
...Sevgiler...
    








20 yorum :

  1. Ha ri ka ...başka bir şey demiyorum : )

    YanıtlaSil
  2. İnsanın yiyesi geliyor.Bayıldım,ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. fun design@ kavonozları yaparken bende aynı şeyi düşünmüştüm...;)teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Neşeli bir takım olmuş, ellerinize sağlık. bu arada kelime doğrulamasını kaldırırsanız çok daha iyi olacaktır.

    YanıtlaSil
  5. Çok neşeli bir takım olmuş bu arada kelime doğrulamasını kaldırabilirmisiniz, yorum yaparken tam 4 kez denemek zorunda kaldım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, bu arada kelime doğrulamasını kaldırdım..;)

      Sil
  6. İssmi ne kadar güzel bir blog sizinki, hele bu kavanozlar ...hepsine bayıldım. Bende yemek blogu yazıyorum ama el işlerine acaip meraklıyım, sizi ziyaret edeyim ki, bunları da öğreneyim.Tüm fikirlere teşekkürler,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim ve teşekkür ederim, kesinlikle katılıyorum sizinde sayfanız inanılmaz güzel ve tarifler harika mutlaka deniycem...;)

      Sil
  7. harika bir takım olmuş, tebrikler, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Bu kavanozlarda harika olmuşlar. Tam kavanozlardaki noktacıkları anlamaya çalışırken yazdığınız yazıda fırça ile püskürtme yaptığınızı okudum. O kadar kavanoz boyadım. Bunu ilk defa sizden duydum çok da mutlu oldum yeni birşey öğrendiğime hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  9. zeynep hanım çok teşekkür ederim yorumlarınız için. Bu püskürtme tekniğini ahşap kursunda hocamız ufak bi detay olarak bahsetmişti. Ahşap üzerine uygulamıştı bende camda deneyim dedim güzel bi sonuç çıktı ortaya. Bende hergün bu bloglar sayesinde bişeyler öğreniyorum. sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  10. bu resimleri a4 fotokopi kağıdıyla mı çoğaltıyorsunuz? ellerinize sağlık harika olmuşlar

    YanıtlaSil
  11. resimleri a4 kağıt ebadında kaliteli kuşe kağıda ozalitcide yaptırdım boyutlarını hatırlamıyorum ama kavanozların yüksekliğine göre ölcerek yaptım...teşekkür ederim...:)

    YanıtlaSil
  12. merhaba,
    çok güzel olmuş ellerinize sağlık.. bende polisanın enamel boyası var onun ile boyasam aynı olurmu acaba? yoksa ayrı enamel diyemi almam gerek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz.
      Özgül hanım ben polisanın boyasıyla hiç boyamadım o yüzden yanlış bilgilendirmek istemem. Folkartın enamels boyasını kullandım hep.Ama siz eski bir cam objeye denemek için kullanın bence elinizdeki boyayı öyle daha garanti olur.Yorumunuz için teşekkürler sevgiler...

      Sil
  13. Çok güzel olmuşlar. Bu kavanozlarin boyanmamis halini nerden temin edebiliriz acaba

    YanıtlaSil