Sayfalar

7 Haziran 2013 Cuma

Çatlatma Tepsim

Herkese selaaaammmm;
Fark ettim ki uzun zamandır ahşap obje yayınlamıyorum. Cam aşkından dolayı sanırım ahşapların pabucu dama...:) O yüzden bugün bu tepsimi sizlerle paylaşmak istedim. Ortasındaki kolay transferin deseni çok hoşuma gitmişti. Nasıl bir renkle tamamlasam diye düşündüm ve akrilik boya ile kenarlarını yeşile, ortasını krem rengine boyadığım tepsime çatlatma tekniği uyguladım. Ortasına kolay transferi yapıştırdım . Son olarak iki üç kat sprey vernik ile tepsimi tamamladım...
Ve Sonuç... 






10 yorum :

  1. Çok titiz bir çalışma olmuş. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık, rengi de desen de çok uyumlu...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. tasarım olarak da iscilik olarak da çok güzel olmuş elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görüşleriniz benim için çok değerli çok sagolun...

      Sil
  4. çok zarif bir çalışma.renkler mükemmel.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir çalışma elinize sağlık

    YanıtlaSil