Sayfalar

21 Mart 2013 Perşembe

Dikiş kutusu (hamur kabartma)


Bu aralar biraz yoğun olduğum için içerik giremedim. Bugün fırsat bulmuşken hemen paylaşmak istedim. Bu yaptığım objem ilk hamur kabartmamdı. Detaylar çok olduğundan ve ilk çalışmam olduğundan yapımı biraz uzun sürmüştü. Aslında kutu dikiş kutusuna uygun değil ama ben resimleri çok beğendiğim ve fazla küçültmek istemediğim için bu boyutta bi obje seçtim (yani derinliği olan kare kutu.) Geçen sene gittiğim kurstta bu kutu sergiye konulmuştu ve çok beğenilmişti...:)








12 yorum :

  1. hamur kabartma çok meşaketli olmasına rağmen sonuç seninkinde olduğu gibi muhteşem oluyor.Çok hoş bir çalışma olmuş,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. hamurda ilk calismam oldugu icin zorlanmistım ama sonuc iyi oldu :) cok tesekkurler...

    YanıtlaSil
  3. Çok şirin olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. OOO çok hoş ve renkli bir kutu olmuş hamur kabartma daha canlı hale getiriyor. Bende 1 kere yapmıştım biraz uğraştırıyor ama sonucu görünce değmiş diyorsunuz . Emeğinize sağlık ... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler zeynep seninde harika işlerin var. sevgiler...

      Sil
  5. Ben de ahşap boyama yapıyorum ve en sevdiğim teknik hamur kabartma.Sizinki de çok başarılı olmus..renklerde çok güzel.ellerinize sağlık..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hamur kabartma gerçekten çok zevkli.insanın yaptıkça yapası geliyor teşekkürler ve sevgiler...

      Sil
  6. şahane olmuş. İzlemeye aldım bloğunuzu. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  7. hemen geliyorum blogunuza..:) çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. Çok guzel bir çalışma yapmışsiniz.

    YanıtlaSil