Sayfalar

7 Mart 2013 Perşembe

Takı Kutusu

Herkese Merhaba...
Bugün paylaşacağım kutuyu çok sevdiğim birine verdiğimden midir yoksa resimdeki kızların tatlılığından mıdır bilmem, çok ama çok severek yapmıştım. Gelelim yapımına;
Objemizin tamamını cadence biberiye 8016  ile iki kat boyuyoruz. Kuruduktan sonra almış olduğum kolay transferi kutunun kenar kısımlarına uyacak şekilde kesip yapıştırdım. Sadece resmin üzerine çatlatma tekniğini uyguladım. Alt taraftaki tırtıklı olan kısımları altın rengine boyadım. Transferin kenar kısımlarının hoş gözükmesi için sticker yapıştırdım. Tüm işlemler bittikten sonra vernikledim.

Ve sonuç...




 

12 yorum :

  1. Sevmek de haklısınız.çok güzel olmuş.ellerinize sağlk.

    YanıtlaSil
  2. Çok şık olmuş :)itinayla çalışıldığıda nasıl belli,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. severek yapınca sonuç böyle oluyor sanırım çok teşekkürler...

      Sil
  3. merhaba betül hanım, yaptıklarınız da blogunuz da harika! tam benim tarzımda. yenilerini sabırsızlıkla bekliyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Bingül hanım, yaptıklarımı beğenmenize çok sevindim sevgiler...

      Sil
  4. severek yapmak ne güzel, üretilen işe o kadar yansıyor ki, elinize sağlık canım. sevgiler, bana da beklerim:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel görüşleriniz için çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  5. Merhabalar ne güzel bir adı var bloğunuzun tesadüfen geldim harika çalışmalar yapmışsınız bu kutuya özellikle dekupaj resminize bayıldım emeğinize sağlık. Sizde benim çalışmalarımı görmek isterseniz bloğuma beklerim. Hoşçakalın..

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkürler, böyle güzel yorumlar beni çok mutlu ediyor. sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş..Kızlar çok şeker..ellerinize sağlık..sevgiler

    YanıtlaSil